Veelgestelde vragen

Kijk hieronder voor de veelgestelde vragen. Staat uw vraag niet op deze pagina? Neem dan contact met ons op. Dit kan door het invullen van het contactformulier of stuur een e-mail naar info@eventsooltgensplaat.nl

Onze organisatie bestaat uit een klein clubje vrijwilligers, het kan zijn dat uw vraag niet direct kan worden beantwoord.

ALGEMEEN

WANNEER IS DE CULTURELE WEEK 2023?

De culturele week van Events Ooltgensplaat wordt gehouden van vrijdag 17 november 2023 tot en met zaterdag 25 november 2023.

HOE LAAT GAAT DE ZAAL OPEN?

De zaal/foyer gaat één uur voorafgaand aan de voorstelling open.

ETEN EN DRINKEN.

Het eten en drinken wordt verzorgd door TAMARA’s Horeca. Het afrekenen van zowel eten als drinken gaat via munten. Deze munten van TAMARA’s Horeca zijn verkrijgbaar net voorbij de ingang. Te veel gekochte munten kunnen niet voor geld worden ingeleverd.

Munten van voorgaande edities zijn niet geldig.

Het is niet toegestaan om zelf eten en/of drinken mee naar binnen te nemen.

STAAN OF ZITVOORSTELLING?

De voorstellingen op dinsdagavond, woensdagavond en donderdag zijn zitvoorstellingen. De concerten op de beide vrijdagen en zaterdagen zijn staan voorstellingen. Tijdens de staan voorstellingen bevinden er zich geen krukken of stoelen in de zaal.

KAN IK MIJN JAS OPHANGEN IN DE GARDEROBE?

Ja, dat is mogelijk. Direct na binnenkomst treft u aan de rechterkant de garderobe aan. De garderobe is niet bewaakt, laat geen waardevolle spullen achter in de garderobe.

De organisatie kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor beschadigde en/of kwijtgeraakte spullen.

GEEN ALCOHOL ONDER DE 18 JAAR.

Zowel TAMARA’s Horeca, de security als de organisatie zal er streng op toezien dat er aan jongeren onder de 18 jaar GEEN alcohol wordt geschonken. Bij twijfel zal er om een legitimatiebewijs worden gevraagd. Bij de ingang kunnen bezoekers die ouder zijn dan 18 jaar, na vertoon van een geldig legitimatiebewijs, een polsbandje ophalen, waarmee zij kunnen aantonen dat zij alcohol mogen drinken.

IK BEN TE LAAT BIJ EEN ZITVOORSTELLING, WAT MOET IK DOEN?

Mocht je te laat arriveren, dan wordt er een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden. Dit om de artiesten en bezoekers zo min mogelijk te storen. In sommige gevallen kan dit pas na de pauze zijn. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, kan dit betekenen dat je de zaal niet mag betreden. In dit geval geldt geen recht op terugbetaling van je ticket. Kom aub op tijd!

KUNNEN KINDEREN MEE?

Wij organiseren voorstellingen voor jong en oud. Met uitzondering van de beide jeugdvoorstellingen hanteren we een minimum adviesleeftijd van 12 jaar. De inhoud en lengte van een voorstelling kan ook voor kinderen boven de minimum adviesleeftijd te indrukwekkend of te lang zijn, wij willen u vragen om rekening te houden met andere bezoekers.

EHBO.

Bij iedere voorstelling zijn er meerdere EHBO’ers aanwezig. Ga bij medische problemen direct naar deze EHBO’ers of meld je probleem bij iemand van de organisatie, security of TAMARA’s Horeca.

MAG IK EEN FOTO EN/OF FILMCAMERA MEENEMEN?

Professionele foto- en videocamera’s met zoomlenzen en GO Pro’s zijn niet toegestaan. Beperk het gebruik van mobiele telefoons en geniet van de voorstelling en/of concert. Na afloop plaatsen wij foto’s in de hall of fame. Deze foto’s worden gemaakt door een professionele fotograaf.

HEEFT MFC 't CENTRUM EEN ROKERSRUIMTE?

Ja, de rokersruimte bevindt zich rechts van de bar, deze overdekte rokersruimte is bereikbaar via zaal Oudeland. De rokersruimte is tevens met pijlen aangegeven. Roken in de zaal is NIET toegestaan.

TICKETS

WAAR KAN IK TICKETS KOPEN?

Kaarten voor Events Ooltgensplaat zijn alleen verkrijgbaar via www.eventsooltgensplaat.nl.

HOE BESTEL IK TICKETS?

Klik op programma en kies uw voorstelling, klik per voorstelling op BESTEL TICKETS. Bekijk vervolgens uw winkelwagen en selecteer per voorstelling het gewenste aantal kaarten. Update uw winkelwagen en klik op DOORGAAN NAAR AFREKENEN.

IK HEB TICKETS GEKOCHT, WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELDE TICKETS?

Als de bestelling en betaling is gelukt, ontvangt u deze direct per e-mail. De tickets kunt u ook downloaden via uw account, onder downloads treft u uw tickets aan.

IK HEB TICKETS GEKOCHT, MAAR IK HEB GEEN E-MAIL ONTVANGEN?

Als de bestelling en betaling is gelukt, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Controleer aub eerst uw spamfolder, het kan zijn dat de bevestiging hierin is beland. Daarnaast wordt er voor u een account aangemaakt, in uw account worden de tickets opgeslagen en kunt u deze downloaden.

IK HEB TICKTS GEKOCHT, MAAR IK HEB EEN NIET WERKEND E-MAIL ADRES GEBRUIKT.

Dit kan gebeuren! Stuur een e-mail naar kaartverkoop@eventsooltgensplaat.nl met uw betaaldatum, telefoonnummer en afgeschreven bedrag en we passen uw account aan. Vervolgens ontvangt u van ons een e-mail met verdere instructies.

IK HEB TICKETS GEKOCHT, KAN IK DEZE TERUGGEVEN EN KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

Nee, de organisatie neemt geen kaarten retour. Ook werken we niet met een wachtlijst. Anderzijds vinden we het zonde om kaarten verloren te laten gaan, mocht u verhinderd zijn, probeer familie, vrienden of kennissen enthousiast te krijgen om uw plaats in te vullen!

IK BEN MIJN TICKETS KWIJT!! WAT NU?

Geen paniek, tijdens uw bestelling heeft u een persoonlijk account aangemaakt. Uw account is via onze website, www.eventsooltgensplaat.nl, te bereiken door te klikken op het poppetje rechts naast de button TICKETS. Onder downloads treft uw de bestelde tickets aan.

KUNNEN TICKETS OOK VIA MIJN MOBIELE TELEFOON WORDEN GESCAND?

Ja, natuurlijk. Het scannen van de kaarten kan zowel via een uitgeprinte toegangskaart als vanaf een mobiele telefoon. Kom goed voorbereid naar de voorstelling, download vooraf je tickets op je mobiel en zet de QR-code alvast zichtbaar op je scherm!

IK WEET MIJN INLOGGEGEVENS NIET MEER, HOE KAN IK NU INLOGGEN?

Dat kunt u oplossen! U vult onder gebruikersnaam uw e-mailadres in, waarmee u de tickets heeft besteld. Vervolgens klikt u op wachtwoord vergeten en ontvangt u een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

TICKETS DOORVERKOPEN, MAG DAT?

Nee, de tickets zijn gepersonaliseerd, dit betekent dat de naam van de bezoeker op het ticket staat. Bestel je tickets voor een groep? Kom dan als groep op hetzelfde moment naar de voorstelling. De organisatie kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor ongeldige tickets. Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl

BEREIKBAARHEID EN PARKEREN

WAT IS HET ADRES VAN EVENTS OOLTGENSPLAAT?

Het adres waar Events Ooltgensplaat wordt gehouden is MFC ‘t Centrum, Weesmolenstraat 12, 3257 XM Ooltgensplaat.

IS EVENTS OOLTGENSPLAAT BEREIKBAAR MET HET OPENBAAR VERVOER?

Raadpleeg aub www.9292.nl.

WAAR KAN IK PARKEREN?

Parkeren kan op het parkeerterrein naast MFC ‘t Centrum. Als dit parkeerterrein vol is, kunt u bij de Sportlaan doorrijden tot aan de parkeerplaats bij de sportvelden.

IK HEB EEN GEHANDICAPTENPARKEERKAART, WAAR KAN IK PARKEREN?

Bij de ingang van het MFC ‘t Centrum bevinden zich twee gehandicaptenparkeerplaatsen.

IS PARKEREN GRATIS?

Ja, parkeren is gratis!

MINDERVALIDEN

IK WIL EEN PLAATS RESERVEREN VOOR EEN ROLSTOELGEBRUIKER OF SLECHTZIENDE, HOE KAN IK DIT DOEN?

Om een rolstoelplaats te reserveren of een stoel op de eerste rij voor een slechtziende, stuurt u tijdig een e-mail naar kaartverkoop@eventsooltgensplaat.nl. U ontvangt dan van ons, via e-mail, verdere instructies.

IS ER EEN MINDERVALIDEN TOILET AANWEZIG?

Ja, er is een mindervaliden toilet aanwezig.

ZIJN ER BIJ STAAN VOORSTELLINGEN STOELEN OF BARKRUKKEN IN DE ZAAL AANWEZIG?

Nee, in verband met de veiligheid zijn er in de zaal geen stoelen of barkrukken aanwezig. In de zaal rechts van de bar staan banken, waarop u kunt zitten. Deze geven echter geen zicht op het podium.

ZIJN ER APARTE PARKEERPLAATSEN VOOR MINDERVALIDEN?

Ja, bij de ingang van het MFC ‘t Centrum bevinden zich twee gehandicaptenparkeerplaatsen.